Pristatymo politika
1. Pristatymo teritorija
1.1. Šiuo metu siūlome prekių pristatymą tik Lietuvos teritorijoje.
1.2. Kai kurios prekės gali būti pristatomos tiesiogiai iš užsienyje esančių tiekėjų sandėlių (dropshipping), todėl pristatymo trukmė gali skirtis.
2. Užsakymų apdorojimas ir išsiuntimas
2.1. Užsakymai, pateikti iki 23:59 (GMT+3), apdorojami ir išsiunčiami kitą darbo dieną.
2.2. Apie užsakymo apdorojimą ir prekių išsiuntimą būsite informuoti el. paštu.
2.3. Jeigu prekė siunčiama tiesiai iš užsienio sandėlio, apdorojimas ir išsiuntimas gali užtrukti ilgiau.
3. Pristatymo kaina
3.1. Standartinė pristatymo kaina – 3,99 €.
3.2. Kai kurioms prekėms, siunčiamoms iš užsienio sandėlių, gali būti taikomas kitoks pristatymo tarifas. Apie tai klientas informuojamas prieš užsakymo patvirtinimą.
4. Pristatymo trukmė
4.1. Prekės pristatomos per 2–5 darbo dienas nuo užsakymo apdorojimo ir išsiuntimo datos.
4.2. Dauguma užsakymų pasiekia pirkėjus per 3–7 darbo dienas nuo išsiuntimo.
4.3. Prekės, siunčiamos iš užsienio tiekėjų (dropshipping), paprastai pristatomos per 7–30 kalendorinių dienų, priklausomai nuo tiekėjo ir pristatymo sąlygų.
4.4. Apie preliminarią pristatymo datą būsite informuoti el. paštu.
5. Užsakymo sekimas
5.1. Kiekvienam užsakymui suteikiamas unikalus sekimo numeris, kurį gausite el. paštu iškart po prekių išsiuntimo.
5.2. Sekimo informacija leidžia patikrinti jūsų siuntos būklę ir numatomą pristatymo laiką.
6. Papildoma informacija
6.1. Pristatymas vykdomas tik darbo dienomis – savaitgaliais ir švenčių dienomis siuntos nėra pristatomos.
6.2. Jei turite klausimų ar problemų dėl savo siuntos, prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą el. paštu arba telefonu.
6.3. Prekės pristatomos į artimiausią jūsų adresui DPD paštomatą. Jei jame nebus vietos, siunta gali būti nukreipta į kitą artimiausią paštomatą.