Paslaugų teikimo sąlygos


1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios paslaugų teikimo sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja internetinės parduotuvės organiskakosmetika.lt (toliau – Svetainė) veiklą ir jos naudotojų (toliau – Naudotojai arba Pirkėjai) tarpusavio santykius su paslaugų teikėju (pardavėju) – Jelena Nedveckienė, fiziniu asmeniu, vykdančiu individualią veiklą pagal pažymą Nr. 1442468, veiklos / buveinės adresas Sodų g. 5, Lentvaris (toliau – Pardavėjas arba Paslaugų teikėjas).

1.2. Naudodamasis Svetaine ir (ar) pateikdamas užsakymą, Naudotojas patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, Grąžinimo politika, Privatumo politika ir kitomis Svetainėje pateiktomis taisyklėmis ir su jomis sutinka. Jei Naudotojas nesutinka su Sąlygomis, jis privalo nutraukti naudojimąsi Svetaine.

1.3. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu atnaujinti ar keisti Sąlygas. Atnaujintos Sąlygos įsigalioja jas paskelbus Svetainėje ir taikomos užsakymams, pateiktiems po jų paskelbimo.


2. Naudojimosi Svetainės paslaugomis tvarka

2.1. Norėdamas pateikti užsakymą, Naudotojas privalo pateikti teisingą, išsamią ir aktualią informaciją, įskaitant kontaktinius duomenis ir prekių pristatymo adresą.

2.2. Naudotojas privalo naudotis Svetaine laikydamasis Lietuvos Respublikos teisės aktų ir šių Sąlygų, nepažeisdamas trečiųjų asmenų teisių ir teisėtų interesų.

2.3. Paslaugų teikėjas turi teisę apriboti prieigą prie Svetainės ar atšaukti Naudotojo užsakymą, jei Naudotojas pažeidžia šias Sąlygas, teikia neteisingus duomenis ar vykdo veiklą, galinčią pakenkti Svetainės veikimui.


3. Užsakymų pateikimas ir įvykdymas

3.1. Užsakymas laikomas pateiktu, kai Naudotojas Svetainėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo reikiamus duomenis ir paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (ar analogišką), o apmokėjimas sėkmingai įvykdomas.

3.2. Paslaugų teikėjas patvirtina užsakymo priėmimą išsiųsdamas Naudotojui el. laišką su užsakymo informacija. Nuo šio momento laikoma, kad sudaryta nuotolinė pirkimo–pardavimo sutartis.

3.3. Paslaugų teikėjas vykdo prekybą dropshippingo pagrindu – prekės Pirkėjams gali būti pristatomos tiesiogiai iš trečiųjų šalių (tiekėjų) sandėlių. Tai neturi įtakos Pirkėjo, kaip vartotojo, teisėms – visais atvejais atsakingas Pardavėjas yra organiskakosmetika.lt.

3.4. Pristatymo terminai, nurodomi Svetainėje ar užsakymo metu, gali svyruoti nuo 3 iki 15 kalendorinių dienų, priklausomai nuo tiekėjo ir pristatymo sąlygų. Kai kurios vieno užsakymo prekės gali būti pristatomos atskirai.

3.5. Paslaugų teikėjas įsipareigoja siekti, kad užsakymai būtų įvykdomi per nurodytą terminą, tačiau neprisiima atsakomybės už pristatymo vėlavimą, atsiradusį dėl trečiųjų šalių (tiekėjų, kurjerių, pašto tarnybų ir pan.) veiksmų ar neveikimo, išskyrus atvejus, kai tai draudžia taikytini teisės aktai.


4. Atsakomybė

4.1. Paslaugų teikėjas neatsako už tiesioginius ar netiesioginius Naudotojo nuostolius, atsiradusius dėl laikino Svetainės veikimo sutrikimo ar kitų techninių problemų, kai šios problemos kyla ne dėl Paslaugų teikėjo kaltės ir kai tokios atsakomybės negalima prisiimti pagal taikytinus teisės aktus.

4.2. Naudotojas įsipareigoja užtikrinti, kad jo pateikta informacija būtų tiksli ir teisinga. Paslaugų teikėjas neatsako už nuostolius, kilusius dėl klaidingų ar neteisingų duomenų pateikimo.

4.3. Paslaugų teikėjas neatsako už vėlavimus ar kitus nepatogumus, susijusius su trečiųjų šalių (tiekėjų, kurjerių, pašto tarnybų ir pan.) veiksmais ar neveikimu, kai tai nėra susiję su Paslaugų teikėjo kalte ir kai tokios atsakomybės neprivaloma prisiimti pagal teisės aktus.


5. Asmens duomenų apsauga

5.1. Naudotojų pateikti asmens duomenys tvarkomi laikantis galiojančių Lietuvos Respublikos asmens duomenų apsaugos teisės aktų ir Paslaugų teikėjo Privatumo politikos, pateiktos Svetainėje.

5.2. Naudotojas sutinka, kad jo pateikti duomenys bus naudojami užsakymų priėmimo, vykdymo, mokėjimų administravimo, prekių pristatymo ir su paslaugomis susijusios komunikacijos tikslais.


6. Prekių grąžinimas ir garantijos

6.1. Prekių grąžinimas vykdomas pagal Svetainėje pateiktą Grąžinimo politiką, kuri yra neatskiriama šių Sąlygų dalis. Grąžinimai visuomet derinami per Paslaugų teikėją, kuris organizuoja procesą su tiekėju.

6.2. Pirkėjas (vartotojas – fizinis asmuo), sudaręs nuotolinę pirkimo–pardavimo sutartį, turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais vartotojų teises reglamentuojančiais teisės aktais.

6.3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ir originalioje nepažeistoje pakuotėje, išskyrus atvejus, kai prekė grąžinama dėl kokybės trūkumų ar teisės aktų numatytų išimčių.

6.4. Nekokybiškos ar pažeistos prekės keičiamos arba grąžinami už jas sumokėti pinigai, laikantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo ir Grąžinimo politikoje nustatytos tvarkos.

6.5. Pirkėjas turi teisę pareikšti reikalavimus dėl prekės kokybės trūkumų per 2 (dvejus) metus nuo prekės perdavimo dienos, jeigu ilgesnis terminas nenustatytas teisės aktuose ar prekės dokumentuose.


7. Intelektinė nuosavybė

7.1. Visas Svetainėje pateikiamas turinys (tekstai, nuotraukos, logotipai, grafiniai elementai, prekių aprašymai ir kt.) yra Paslaugų teikėjo arba trečiųjų šalių nuosavybė ir saugomas autorinių teisių bei kitų intelektinės nuosavybės teisės aktų.

7.2. Be aiškaus raštiško Paslaugų teikėjo sutikimo draudžiama naudoti, kopijuoti, dauginti, versti, platinti ar kitaip naudoti Svetainės turinį komerciniais tikslais.


8. Kitos nuostatos

8.1. Šioms Sąlygoms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

8.2. Visi ginčai, kylantys dėl šių Sąlygų vykdymo ar taikymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose pagal Paslaugų teikėjo buveinės vietą, jeigu teisės aktai nenustato kitaip.

8.3. Jeigu kuri nors šių Sąlygų nuostata būtų pripažinta negaliojančia ar neįgyvendinama, tai neturi įtakos likusių nuostatų galiojimui.


9. Vartotojų skundai ir ginčų sprendimas

9.1. Vartotojas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, pirmiausia privalo ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Paslaugų teikėją el. paštu info@organiskakosmetika.lt ir aiškiai išdėstyti savo reikalavimą.

9.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja neatlygintinai išnagrinėti vartotojo prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo jo gavimo dienos pateikti išsamų, motyvuotą atsakymą, pagrįstą dokumentais.

9.3. Jei ginčo su Paslaugų teikėju išspręsti nepavyksta, vartotojas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka nagrinėjantį subjektą – Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, interneto svetainė www.vvtat.lt.

9.4. Vartotojas taip pat gali pasinaudoti Europos Komisijos elektronine ginčų sprendimo (EGS/ODR) platforma, prieinama adresu: http://ec.europa.eu/odr.


Kontaktai

Paslaugų teikėjas: Jelena Nedveckienė, fizinis asmuo, vykdantis individualią veiklą
Individualios veiklos pažymos Nr.: 1442468
El. paštas: info@organiskakosmetika.lt
Telefonas: +370 676 77 5 77